WEKO3
アイテム
Fostering motivation and achievement through the English and leadership camp at Otemae University
https://otemae.repo.nii.ac.jp/records/1150
https://otemae.repo.nii.ac.jp/records/1150ccc31d48-bbba-4076-a7b0-584e37abbd61
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
Fostering motivation and achievement through the English and leadership camp at Otemae University (2.4 MB)
|
Item type | その他 / Others(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2016-06-30 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Fostering motivation and achievement through the English and leadership camp at Otemae University | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 大学のリーダシップキャンプ | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 英語 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 外国語 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 動機 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | チームビルディング | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | university leadership camps | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | English as a foreign language | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | motivation team building | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_1843 | |||||
資源タイプ | other | |||||
その他(別言語等)のタイトル | ||||||
値 | 大手前大学におけるイングリッシュリーダーシップキャンプを通してのモチベーション育成と達成の助長 | |||||
著者別名 | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 1790 | |||||
姓名 | カールソン, ゴードン | |||||
著者別名 | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 1786 | |||||
姓名 | シェリダン, ロバート | |||||
著者別名 | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 283 | |||||
姓名 | アンドウ, シャーリー | |||||
抄録 | ||||||
値 | 世界中の学術機関において、学生のモチベーション育成と達成を助長する効果的な方法としてキャンプが利用されている。芸術から語学、科学からビジネスまでアウトドアプログラムは、バラエティに富んだ楽しくて知的で挑戦的、そして豊かな経験を様々なタイプの学習者に提供している。この学生主導型アプローチはイングリッシュキャンプにおいてリーダシップを培う事にも役に立つ。この論理的根拠に則り、当論文は大手前大学の教育哲学に対するキャンプの関連性を示し、またキャンプが他の学生に対し美徳と模範を通じて好ましい影響を与えるであろう学生リーダー達を強くする効果的な手段であるということを支持するものである。 | |||||
Abstract | ||||||
値 | In academic institutions around the world, camps are increasingly being utilized as an effective strategy to enhance motivation and achievement among students. From art to language to science to business, outdoor programs offer a variety of exciting, intellectually challenging, and enriching experiences for all types of learners. This student-centered approach provides a way in which a successful English camp on leadership can be built. Upon this rationale, this paper illustrates the relevance that camps have on Otemae University's philosophy of education and supports the position that they are an effective means to fortify student leaders who will positively influence others through virtue and example. | |||||
書誌情報 | 巻 2, p. 81-89, 発行日 2016-03-31 | |||||
図書名 | ||||||
値 | 大手前大学IIEジャーナル | |||||
図書名(英) | ||||||
言語 | en | |||||
値 | Journal of Research and Pedagogy | |||||
出版者 | ||||||
値 | 大手前大学国際教育インスティテュート | |||||
出版者(英) | ||||||
言語 | en | |||||
値 | Otemae University Institute of International Education | |||||
ISSN | ||||||
値 | 2189-3462 | |||||
著者版フラグ | ||||||
値 | publisher |