WEKO3
アイテム / Problem-Based Learning (PBL) and Self-Study Portfolios: The C-PLATS System in the EFL Classroom at Otemae University / 2015_I_h086-103_Gordon&Kathryn
2015_I_h086-103_Gordon&Kathryn
ファイル | ライセンス |
---|---|
2015_I_h086-103_Gordon&Kathryn.pdf (2.8 MB) sha256 36a0aba898e6da6bc56fb391f717e2861e56e81a6ea9f27633ba79a0f8f9d5f2 |
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported (CC BY-NC-ND 3.0) |
公開日 | 2015-10-30 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
ファイル名 | 2015_I_h086-103_Gordon&Kathryn.pdf | |||||
本文URL | https://otemae.repo.nii.ac.jp/record/920/files/2015_I_h086-103_Gordon&Kathryn.pdf | |||||
ラベル | Problem-Based Learning (PBL) and Self-Study Portfolios: The C-PLATS System in the EFL Classroom at Otemae University | |||||
フォーマット | application/pdf | |||||
サイズ | 2.8 MB |
Version | Date Modified | Object File Name | File Size | File Hash Value | Contributor Name | Show/Hide |
---|